تاریخ : پنجشنبه 29 آبان 1399
کد 771

نظارت مشترک مردم و بهزیستی بر مراکز ، با "سامانه دیده بان"

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از راه اندازی "سامانه دیده بان" ( ۱۴۸۲ ) ، جهت بهبود ارائه خدمات در مراکز تابعه بهزیستی و نظارت دقیق تر بهزیستی بر آن مراکز خبر داد.
دکتر فرگل صحاف ضمن اشاره به تعدد خدمات و گستردگی مراکز ارائه خدمات توسط بهزیستی استان، ابراز داشت : در حال حاضر بیش از ۲ هزار مرکز زیر نظر این اداره کل فعالیت می نمایند ؛ لذا  سازمان بهزیستی در راستای صیانت از حقوق شهروندی و نیز با استفاده از ظرفیت مشارکت مردم در امر نظارت اقدام به راه اندازی سامانه کشوری نظارتی دیده بان کرده است.

وی شعار و هدف سامانه دیده بان را  "دقت ، سرعت ، صحت "  اعلام کرد و افزود : این سامانه در جهت پاسخگویی سریع ، به موقع و با دقت به تمامی درخواست ها ، پیشنهادات ، شکایات ، ایده ها و گزارشات ارسالی راه اندازی شده است و مردم شریف استان می توانند با شماره تماس  ۱۴۸۲ و یا ارسال پیامک به شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۸۵۳۰ به صورت ۲۴ ساعته ما را در امر نظارت بر مراکز زیر نظر این اداره کل و ارتقا سطح کیفی ارائه خدمات یاری رسانند.

مهدی بلوری مسئول دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی استان نیز با اشاره به راه اندازی این سامانه اظهار داشت: سامانه نظارتی مردمی یکی از راه های مهم ارتباطی است که جامعه هدف می توانند هرگونه موارد از مراکز دولتی و غیردولتی را در آن با ثبت  تا مورد بررسی و پاسخگویی قرار گیرد.

گفتنی است، خط تلفن " 1482 " با تمامی خطوط تلفن ثابت و تمامی اپراتورهای تلفن همراه،  امکان برقراری تماس وجود دارد.
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 29 آبان 1399
  • ساعت 09
  • توسط خانم لیوارجانی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh