بیانیه راهبرد مشارکت

بیانیه راهبرد مشارکت
 
درخصوص داشتن راهبرد مشارکت مصوب به اطلاع می رساند:

1-این سازمان درجهت رسیدن به اهداف سازمانی در حوزه سلامت اجتماعی  نهایت سعی و تلاش خود را می نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی جامعه هدف خویش را تامین نماید
.

2-در جهت خدمت رسانی بهتر ، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران ،اداره کل بهزیستی استان  امکان ثبت شکایات ،ارائه انتقادات و پیشنهادات و نظر سنجی را درسایت فراهم نموده است.

3-دراین تارنما سعی شده کلیه استاندارد های مورد نیاز اعم از کاربر پسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما، دسترس پذیری تارنما ، دسترس پذیری اطلاعات، بیانه حریم خصوصی و بیانیه سطح توافق خدمات ایجاد گردد.

4-اصلاح و بهبود روشهای ارائه خدمات و اطلاع رسانی به مراجعین از طریق سایت، ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این سازمان بوده است.

5-اهمیت به اطلاع رسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیه ها و ....درسایت سازمان یکی از مهمترین اهداف این سازمان مطرح شده است.

6- شماره تماس و ایمیل مسئولین در سایت و فعالیت تلفن گویای اداره کل بهزیستی استان از سایر اقدامات جهت تسهیل ارتباط جامعه هدف با  مسئولین می باشد.

7-درج میز خدمت الکترونیک در سایت اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی نیز از جمله فعالیتهای این اداره کل جهت ارائه خدمات غیرحضوری به اقشار تحت پو شش بهزیستی استان می باشد.

8-شماره تماس روابط عمومی آدرس اداره کل  اداره جهت ارتباط با کارکنان در سایت درج گردیده است.

9-سامانه پاسخگویی به شکایات جهت ثبت و پیگیری شکایات و سامانه پیشنهادات و انتقادات جهت ارائه انتقاد و پیشنهاد در سایت درج گردیده است.