3-واحدهای ستادی و شهرستانی مکلفند پس از دریافت پیشنهادات یا شکایات در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به تهیه پاسخ و ارسال آن به حوزه ریاست و روابط عمومی اقدام نمایند.مجموع زمان پاسخگویی و ارسال ان به شهروندان نباید بیش از 10 روز کاری به طول بیانجامد. ( سامانه 1482 سه روز کاری / تلفن گویا 10 روز کاری )
-4امکان مشاهده و اظهار نظر و پیگیری خدمات اداره کل برای شهروندان از طریق سامانه های الکترونیکی (قابل دسترسی در بخش خدمات الکترونیکی) و سامانه ملی با شماره تلفن 1482 قرار می گیرد.
لذا، آحاد مردم به ویژه نخبگان، متخصصین، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان می توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در جهت افزایش کیفیت خدمات برای ما ارسال نمایند.